2017/11/23

И сотвори святое диво…

Двоих бойцов с тяжелейшими диаметральными ранениями головы доставили вчера в Мечникова.
У Владимира, 55 лет, осколки прошли через лобную долю и вышли через затылочно-теменную.
Множество инородных металлических предметов остались в головном мозге.
Кома ІІ. Реаниматологи совместно с нейрохирургами пытаются спасти ему жизнь.
Юрию 46, пуля вошла через левую височную и вышла через правую теменную область.
Цепляясь за соломинку, лучшие врачи Мечникова борются за жизнь военных.

P.S.: Благодарны врачам 59 ВМГ, Оксане Корчинской за скорейшую доставку в больницу Мечникова и отношение к солдатам, как к родным.


And create a holy miracle ...
 
Two fighters with the heaviest diametrical wounds of the heads were taken to Mechnikov yesterday.
Vladimir, 55 years old, the fragments passed through the frontal lobe and came out through the occipital parietal.
A lot of foreign metal objects remained in the brain.
Coma II. Reanimatologists together with neurosurgeons are trying to save his life.
Yuri 46, a bullet entered through the left temporal and exited through the right parietal region.
Clinging to a straw, the best doctors of Mechnikov Hospital are fighting for the lives of this militaries.

PS: I am grateful to the doctors of 59 Military Hospital, Oksana Korchinskaya for the fast delivery to the Mechnikov hospital and the attitude to the soldiers as to their relatives.

2 комментария:

  1. Дорогий Сергій Риженко, дорогоцінний лікар, який дивиться на світ очима серця. Перше, що я подумала, коли прочитала з якого ви краю, було: Цей чоловік повинен писати українською мовою, святою і первозданною. Не писати нею це великий гріх. У нас же чудова медична термінологія. За ніч дочитую весь цей блог, наповнений стражданнями, кров’ю і муками людськими. Нехай святяться ці люди, які кожної миті рятують живих і мертвих. "Може, Москва випалила І Дніпро спустила В синє море, розкопала Високі могили - нашу славу. Боже милий, Зжалься, боже милий". Призначення України - це мовчки зійти на хрест, до підніжжя Живого Розп’ятого.

    ОтветитьУдалить
  2. "Місяцю мій ясний! з високого неба
    Сховайся за гору, бо світу не треба;
    Страшно тобі буде, хоч ти й бачив Рось,
    І Альту, і Сену , і там розлилось,
    Не знать за що, крові широкеє море.
    А тепер що буде! Сховайся ж за гору;
    Сховайся, мій друже, щоб не довелось
    На старість заплакать..." "Я в Дніпра запитаю: — Скажи мені, сивий Славуто, Ти, забомблений сталлю, свинцевого звідав дощу? — І Дніпро заревів: — Мною кривду стару не забуто, А нової наруги я вічно катам не прощу!... Україно моя, далі, грозами свіжо пропахлі, Польова моя мрійнице. Крапля у сонці з весла. Я віддам свою кров, свою силу і ніжність до краплі, Щоб з пожару ти встала, тополею в небо росла"

    ОтветитьУдалить